دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

امروزه دکوراسیون داخلی به عنوان یک هنر یا صنعت مهم در دنیا معرفی و شناخته شده  و از این حرفه در حوزه های مختلفی برای بهبود طراحی دکوراسیون استفاده زیادی می شود. همانطور که می دانید; طراحی دکوراسیون داخلی سبب بهبود فضای داخلی ساختمان برای انجام فعالیت های روزمره مانند کار و زندگی شده و توجه به این موضوع سبب می شود تا اعضای خانواده در طول روز از انرژی و روحیه مضاعف برخوردار شوند. در حال حاضر هدف از طراحی داخلی دکوراسیون منزل بهبود عملکرد ذهنی و فیزیکی محیط برای آسان کردن زندگی است که عدم توجه به این موضوع یعنی فضای داخلی ساختمان در نهایت ساختمانی بی روح را برای ساکنان آن به همراه خواهد داشت. تا انتهای این مقاله ارزشمند همراه وبسایت آژند استودیو باشید تا به شما عزیزان در ارتباط با نکات مهم طراحی دکوراسیون داخلی منزلتان مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم.

اروپایی ها بر این باورند که برای رسیدن به خانه زیبا با دکوراسیون دل انگیز ابتدا باید بدانید به کجا می روید. و سپس با در نظر گرفتن یک فضای کلی در ذهن خود از خانه مورد نظر, مراحل مختلف چیدمان دکوراسیون را سپری و انجام دهید. در واقع وقتی صحبت از خرید مبلمان متناسب با دکوراسیون داخلی خانه می شود، معمولا خانم ها فکر می کنند اولین جایی که باید به آن مراجعه کنند، فروشگاه مبل است اما این طرز تفکر اشتباه است. در واقع بهتر است مبل فروشی را به عنوان نقطه شروع انتخاب نکنید چرا که اگر خانه شما از دکوراسیون مناسبی برخوردار نباشد, حتی بهترین مبل ترک را در آنجا داشته باشید باز هم زیبایی چندانی به منزل شما داده نمی شود.

شاید با این حرف بنده مقاومت ذهنی نشان دهید اما درست است که شما هزینه زیادی برای مبلمان شیک کرده اید اما اگر انتخاب  شما برای مبل درست باشد ولی دکوراسیون داخلی خانه ایراددار باشد, تفاوت چندانی در فضای خانه ایجاد نمی شود و نه تنها باعث هدر رفتن هزینه شما می شود، بلکه سبب اتلاف وقت و انرژی نیز خواهد شد. پس همانطور که گفته شد به یک طرح کلی در دکوراسیون داخلی برای خانه خود فکر کنید و ببینید در کنار این مبل, نوع تلویزیون و میز تلویزیون و همچنین میز کناری، پرده، موکت و سایر عناصر استفاده شده در خانه چه دکوراسیونی را می توان متناسب با هریک از آن ها تطبیق داد. وقتی همه این موارد را در ذهن خود به تصویر کشیدید، بعد از این مرحله است که به خرید خود ادامه داده و متناسب با طرح دکوراسیونی ذهنی اقدام به تهیه وسایل خانه خود کنید.

اگر به خاطر سپردن طرح های دکوراسیونی در ذهن خود برایتان سخت و دشوار است، در ابتدا یک کاغذ و یک خودکار برداشته و پلان خانه خود را به صورت دو بعدی بر روی آن بکشید. با این کار به راحتی می توانید اقدام به تعیین محل المان ها نقشه ای از فضای خانه خود کنید. گاهی اوقات با در نظر گرفتن تمام نکات اصلی، نیازی نیست که یک طراح داخلی دکوراسیون به شما بگوید چه چیزی بخرید و کجا قرار دهید چرا که با این روش توانسته به صورت حرفه ای عمل کرده و خودکفا شوید.

مراحل طراحی دکوراسیون داخلی

در طراحی دکوراسیون داخلی خانه یکسری مراحل دخیل هستند که رعایت این موارد سبب جذاب شدن دکور داخلی منزل کارفرما می شود. این مراحل در دکوراسیون داخلی عبارتند از:

  • گرفتن اطلاعات مورد نیاز از خواسته کارفرما

در این مرحله طراح باید کلیه اطلاعاتی را که مربوط به خواسته‌های کارفرما یا سفارش دهنده می باشد را جمع آوری و سپس هر یک از آن‌ها را به ترتیب اهمیت و اولویت به صورت فهرست وار در معرض نمایش کارفرما قرار دهد. یکی از راه هایی که می توانیم سلیقه کارفرما را بدانیم این است که او بخواهیم نمونه عکس هایی که دوست دارد را به ما نشان دهد تا گروه ما با این کار متوجه میزان علاقه شما به نوع سبک شود. در صورتی که کارفرما عکسی نداشت شما به عنوان مهندس مشاوره می‌توانید چند نمونه تصویر را از نمونه کارهای خود به کارفرما نشان داده و فرد مورد نظر یکی را به انتخاب خود اتخاذ کند.

  • جمع آوری اطلاعات فنی

شما در این مرحله نمونه عکس‌ها را دیده اید و با کارفرما صحبت داشته و حال باید به صورت ذهن آزاد شروع به طراحی داخلی دکوراسیون خانه کنید. در صورتی که بخواهید در این مرحله به فکر جزئیات و فنی باشید ذهن شما به اصطلاح قفل خواهد شد بنابراین در ابتدا به مراحل کلی بیاندیشید و سپس به جزئیات بیشتر در این ارتباط فکر کنید. در نهایت با تغییراتی که در کلیات کسب می کنید, طرح دکوراسیون داخلی بدست آمده در معماری به این شیوه به اصطلاح از کل به جز گفته می‌شود.

  • ایجاد تمرکز بر روی خلق اثر ذهنی در طراحی

تا این مرحله طراح برای اثر خود تلاشی نمی کند بلکه فقط اطلاعات مورد نظر را از کارفرما جمع آوری کرده و از این پس باید با تمرکز لازم را به صورت ذهنی بر روی طرح مشتری بگذارد.

  • پیاده نمودن طرح با دست آزاد

در اینجا طراح یکی از مراحل مهم طراحی که در ذهن ایجاد شده را با حداقل جزئیات بر روی کاغذ پیاده می کند و در اینجا باید از هر وسیله و ابزاری که سبب از بین رفتن تمرکز وی شود اجتناب کافی را داشته باشد. نکته دیگری که در این مرحله حائز اهمیت است, طراح اگر طرحی به نظرش رسید لازم است همان لحظه آن را پیاده سازی کند چرا که ممکن است دیگر آن طرح را به یاد نیاورد و این موضوع توسط طراحی با دست آزاد یا اسکیس امکان پذیر خواهد بود

  • وارد کردن طرح انتخابی در نرم افزار

در این مرحله تمام جزئیات به صورت دقیق و به کمک اصول نقشه کشی ترسیم می‌شود که شما می توانید از نرم افزار اتو کد برای ترسیم نقشه دو بعدی نهایت بهره کافی را ببرید.

  • سه بعدی سازی و ارائه آن

در این مرحله طراح سعی می‌کند طرح خود را بیشتر با تکیه بر نقشه‌های سه بعدی و با زیباسازی هر یک از پلن ها توسط رنگ، نور، بافت، قرار دادن موضوعات جنبی و…که به درک طرح توسط مخاطب کمک می نماید، ارائه کند. دلیل این موضوع این است که هدف، قبولاندن طرح به کارفرما و جلب رضایت وی خواهد بود.

در این مرحله که به اندازه خود بسیار مهم و حیاتی است, نقشه ها باید تکثیر شوند و در اختیار مخاطب قرار گیرند. اما در این مرحله معمولا از ارائه نقشه اصلی که برای ایجاد آن بسیار زحمت کشیده شده است، خودداری می‌ شود چرا که می خواهند کارفرما هزینه کامل را در رابطه با طراحی دکوراسیون پرداخت کرده و از انتشار این پلن جلوگیری شود. در زمینه 3 بعدی کردن, نرم افزارهای زیادی در بازار وجود دارند ولی یکی از قوی ترین نرم افزار ها تری دی مکس است و با خروجی که این نرم‌افزار به شما می‌دهد می توانید بسیار طبیعی تر از نرم‌افرازهای دیگرطرح دکوراسیون منزل خود را پیاده سازی نمائید.

هزینه های اجرای دکوراسیون داخلی

روش های کاهش هزینه های اجرای دکوراسیون داخلی خانه به دو بخش مهم مصالح و نیروی کار اتمام کننده کار تقسیم می شود. مصالح اولیه و هزینه های اجرای کارکنان نشان دهنده هزینه های اصلی بازسازی ساختمان یا اجرای نقشه های دکوراسیون داخلی خانه است که برای این منظور ابتدا برای هر اجرا برنامه ریزی دقیق و متناسب با سلیقه مشتری خواهیم داشت.

یک طرح جذاب و عامه پسند همانند نقشه دقیق می تواند به ما کمک کند تا هزینه های ناگهانی و غیرضروری را از دکوراسیون داخلی را کاهش داده و سبب اتمام کار با قیمت کمتر شود. علاوه بر این، شرکت آژند استودیو از نیروهای منظم و ماهر استفاده می کند که دائماً برای رسیدن به اهداف این شرکت تلاش کرده و نتیجه نهایی باعث کاهش هزینه های عملیاتی گروه ساختمانی می شود. به گونه ای که هزینه اجرای طراحی دکوراسیون داخلی بین 30 تا 40 درصد کاهش می یابد و حتی اگر کارفرما بخواهد خودش طرح را اجرا کند باید هزینه های بیشتری را متقبل شود.

کاهش هزینه های عملیاتی یکی از مهمترین مباحث در اجرای دکوراسیون داخلی می باشد و مهم ترین اقدامی که آژند استودیو برای شما در نظر گرفته است، تهیه مواد اولیه مرغوب با تخفیف های مختلف متناسب با جیب شما است. از آنجایی که شرکت آژند استودیو سابقه درخشانی در اجرای پروژه های دکوراسیون داخلی دارد و این تاریخ به بیش از پنج سال می رسد، ما بهترین متریال و مواد اولیه را برای پروژه شما تدارک دیده ایم و مهمتر از همه اینکه می توانیم با قیمت مناسب آن را تهیه نمائیم.

تفاوت طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی

مروزه متاسفانه این دو مقوله با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند و این در حالی است که مسیری کاملا مجزا به یکدیگر دارند. در واقع باید گفت دکوراسیون داخلی شغلی است که نیاز به دانش و فعالیت عملی نداشته و بیشتر مبتنی بر مهارت و سلیقه طراح است اما برای موفقیت در این کار دوره هایی وجود دارد که به شناخت و تحقیق در سبک ساختمان ها، انواع مبلمان، انتخاب عناصر و … می پردازد. از سوی دیگر دکوراتورها معمولا به تنهایی کار می کنند و کارشان از زمانی شروع می شود که مشکلات مربوط به ساخت و ساز و فعالیت های ساختمان ایجاد شود. در واقع طراحی داخلی بیشترین ارتباط را با سازندگان مبلمان، خیاطان، پرده سازان، مجسمه سازان و فعالان بخش صنعت تزئینی خواهند داشت و می توان گفت که ارتباط نزدیکی با یکدیگر خواهند داشت. برخلاف دکوراسیون داخلی، دانش و فعالیت های کاربردی حرف اول را در طراحی داخلی می زند و طراحی داخلی رشته ای دانشگاهی محسوب می شود که با استفاده از نرم افزار به طراحی، نقاشی، برنامه ریزی فضایی، طراحی مبلمان، معماری، معماری داخلی ساختمان، جان می بخشد.

در واقع در طراحی داخلی، طراح به فضای محوطه، بازسازی و خلق المان های منظر می پردازد و بیش از هرکس دیگری با معماران و پیمانکاران ساختمان سروکار داشته و فعالیت های هر یک از آن ها بسیار گسترده می باشد. حتی گاهی لازم است برای رسیدن به نتیجه مطلوب در ساخت و ساز محوطه و فضای داخلی تغییراتی ایجاد شود، به عنوان مثال پارتیشن بندی و یا حتی حذف بخشی از دیوارها مواردی است که طراح داخلی برای رسیدن به هدف خود با آن سروکار دارد.

بنابراین در یک نگاه کلی باید گفت که اگر صحبت از چیدمان و تغییرات کوتاه در سبک و استفاده از عناصر دکوراتیو باشد، دکوراتور می تواند این کار را انجام دهد اما اگر قصد تغییر و دگرگونی کل فضای داخلی خانه را دارید, بهترین گزینه مکانی است که باید به یک طراح داخلی بسپارید.

سبک های دکوراسیون داخلی

برای اینکه بتوانید سبک خاصی را در خانه زیبای خود داشته باشید باید از سبک های مختلف نهایت آگاهی و اطلاع داشته تا بتوانید یکی از بهترین و مناسب ترین ها سبک ها را برای دکوراسیون خانه انتخاب نمائید. برای این منظور باید از تمام بخش های مختلفی که چیدمان یک خانه را تشکیل می دهند, آگاه و مطلع باشید و نکات مختلفی را برای چیدمان و خرید تجهیزات را به شما در ادامه می گوئیم را رعایت کنید. شاید فکر کنید سبک های دکوراسیون داخلی خانه به دو یا سه گزینه بیشتر محدود نمی شود اما با مطالعه این مقاله متوجه می شوید که سبک های دکوراسیون داخلی انواع مختلفی داشته و چند نمونه از مهم ترین آن ها در اختیار شما عزیزان در ادامه قرار می گیرد.

  • سبک مدرن

سبک مدرن یکی از طراحی های دکوراسیون معماری در اوایل قرن 20 میلادی است که در این سبک استفاده از مواد اولیه و متریال‌های طبیعی، رنگ های خنثی که در طبیعت دیده می‌شود، بسیار استفاده می شود. همچنین از ویژگی های مهم سبک مدرن می توان به عدم استفاده از جزئیات اضافی اشاره کرد که باعث شده وسایل تزئینی خانه همچون مبلمان به‌کار رفته در آن را به صورت خط های مستقیم و صاف و بدون ظریف کاری ببینیم.

دکوراسیون داخلی کلاسیک

سبک کلاسیک جلوه گر رنگی گرم و طبیعی است و اتمسفر فضاهای کلاسیک حس امنیت واعتماد را القا میکند و انسان در فضاهایی با دکوراسیون سبک کلاسیک احساس تسلط بر فضا میکند.امروزه بیشتر افراد ثروتمند به سراغ دکوراسیون داخلی کلاسیک میروند.
در این سبک بیشتر از مبلمان های با رنگ چوب گردویی وماگونی استفاده می شود در سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک کف را با استفاده از پارکت های رنگ چوب میپوشانند و با استفاده از فرش گرمی و دنج بودن فضا را دو چندان می کنند دیوارها با کاغذ دیواری هایی با رنگ های ملایم معمولا های محو پوشانده می شود و در مرکز آنها قاب هایی که فرش های دست بافت را بغل گرفته اند دیوارها را با فضا ادغام کرده و به آنها روح بخشیده است.

عوامل مهم در دکوراسیون داخلی

در طراحی دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه باید به یکسری فاکتورهای مهم توجه زیادی کنید تا در آینده منجر به پشیمانی شما از طراجی انجام شده نشده و نارضایی در این زمینه برایتان ایجاد نکند. بنابراین ما در گروه آژند استودیو می خواهیم در ادامه این مطلب شما عزیزان را با عوامل مهم در دکوراسیون داخلی خانه تان بیشتر آشنا کنیم که دانستن این مفاهیم می تواند برای شما تا حدودی سبب صرفه جویی در هزینه و انتخاب بهترین طراحی شود. این عوامل و فاکتورهای مهم در طراحی دکوراسیون داخلی خانه عبارتند از:

  • پلان و نقشه ساختمان

مهم ترین قسمت در انتخاب سبک طراحی و دکوراسیون ساختمان، پلان یا نقشه ای است که شما دارید. در واقع نحوه تقسیم بندی فضا، داشتن پلان مناسب و طراحی مناسب خانه به شما کمک می کند تا انتخاب مناسب تری داشته و فضای بهتری را برای خود ایجاد کنید.

  • عناصر بصری

برای ایجاد یک دکوراسیون داخلی منحصر به فرد و زیبا باید تمامی عناصر بصری و دیدنی را به خوبی بشناسیم و از تاثیر آن ها بر روی مخاطب کاملا آگاهی داشته باشیم. این دانش نقش مهمی در انتخاب تجهیزات و عناصر تزئینی مناسب دارد و سبب می شود تا شما از نقشه فکری کارفرما در رابطه با نوع دکوراسیون خانه خود اطلاع داشته باشید.

  • انتخاب رنگ مبل و فرش

عناصر بصری انواع مختلفی دارند که شامل مبلمان، پوشش کف و دیوار، نقاشی، مجسمه و اشیاء تزیینی، لوستر و پرده و … می شوند و در واقع باید گفت که انتخاب این عناصر بصری نقش مهمی در انتخاب دکوراسیون داخلی خانه دارد. امروزه انتخاب سبک های طراحی و دکوراسیون داخلی به همین طریق بوده که در اتخاذ این فاکتور باید دقت بیشتر و حواس بالایی داشته باشید.

  • روشنایی

استفاده از نورپردازی نقش مهمی در انتخاب دکوراسیون داخلی خانه دارد و این نور مناسب همراه با زاویه منابع نور و نورپردازی اصلی از جمله مواردی است که با انتخاب رنگ دلخواه کارفرما برای زیباتر جلوه دادن محیط توسط گروه آژند استودیو دنبال می شود.

  • تطبیق رنگ

موضوع دیگری که باید به آن توجه زیادی داشته باشید، تناسب رنگ و نقش آن در دکوراسیون داخلی فضای خانه است که این فاکتور مهم باید در اصول طراحی داخلی و هماهنگی میان رنگ ها به کار گیرد. برای مثال استفاده از یک تم رنگی خاص یا انتخاب چند نمونه رنگ جذاب بر اساس هارمونی کاربرپسند می تواند نقش تعیین کننده ای در جلوه های بصری سبک چیدمان داشته و رضایت افراد را کسب کند.

در واقع امروزه انتخاب رنگ به قدری مهم شده که هر سبکی از دکوراسیون داخلی طیف رنگی خاص خود را دنبال می کند و استفاده از هر یک آنها یکی از اصول حفظ اصالت این نوع از سبک محسوب و شناخته می شود. مثلا در دکوراسیون های مدرن از رنگ های تند و گرم در تم کلاسیک استفاده می گردد و در ایجاد دکوراسیون داخلی هر یک از خانه های آسیایی، استفاده از رنگ هایی مانند طلایی، قهوه ای، برنزی، کرم و طیفی از رنگ های خنثی بسیار رایج می باشد.

  • نقاط کانونی

یکی دیگر از عوامل مهم در طراحی داخلی ساختمان توجه به نقطه کانونی می باشد و این فاکتور به معنی بخشی از فضا است که توجه افراد را به سمت خود جلب می کند. این نقطه می تواند مبلمان، شومینه، نمایی از ساختمان یا هر عامل و فاکتور مهم دیگری که خود شما آن را یک طراح دکوراسیون داخلی می‌دانید, باشد.

روشهای جذاب برای چیدمان دکوراسیون داخلی خانه

همانطور که تاکنون و تا اینجای این مقاله اطلاعات لازم را کسب کرده اید; برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه به بهترین شکل ممکن باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت تا در نهایت با کمترین زمان وهزینه، بهترین و بیشترین تغییرات مثبت را در دکوراسیون داخلی خانه خود ایجاد کنید. به همین خاطر می خواهیم برای آشنایی شما دوست داران طرح های خاص, در ادامه مطلب با تریک و تجربیات اساسی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه بیشتر آگاه شوید. دانستن این نکات سبب می شود تا شما عزیزان در انتخاب طراح های دکوراتیو خانه خود دچار سردرگمی نشده و طرحی جذاب را برای خانه رویاییتان اتخاذ کنید. این تریک های تجربه محور عبارتند از:

  • یکی از این عوامل که از همه مهمتر نیز می باشد، نقش مبلمان در دکوراسیون است چرا که این روزها مبل ها نقش بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی خانه ها به همراه دارند و جزء لاینفک فضای داخلی محسوب می شوند. بنابراین در انتخاب آن ها باید دقت زیادی داشته باشید تا با تطبیق سبک و طرح مبل با رنگ دیوارها و دیگر اشیا هماهنگی بیشتری در خانه ایجاد کنید.
  • یکی دیگر از عوامل مهم در دکوراسیون داخلی، انتخاب قاب عکسهای هنری است که با فضای خانه و حال و هوای داخلی خانه شما هماهنگ باشد. بنابراین بهتر است هر تصویری که برای زیبایی دکوراسیون منزلتان انتخاب می کنید با بقیه قسمت های خانه هماهنگی لازم را داشته باشد.
  • پارامتر مهم دیگری که در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای نشیمن و سایر محیط ها باید در نظر گرفته شود، نورپردازی و تاثیر نور در دکوراتیو خانه است. از آنجایی که این نورپردازی را می توان با استفاده از نورهای طبیعی لوسترها انجام داد, بنابراین بهتر است آن ها را در بهترین مکان ممکن خانه قرار داده و سبک شاخه های نور نیز با دکوراسیون کلی منزل شما هماهنگ تر باشد. همچنین رنگ نور باید با توجه به سلیقه و حال و هوای فضای انتخابی که در ذهن دارید, انتخاب شود و به همین خاطر برای کاهش کنتراست نور می توانید هنگام کار در قسمت های مختلف خانه مانند آشپزخانه از چراغ ها استفاده نمائید.
  • یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین چیدمان داخلی خانه ها تقسیم فضا در دکوراسیون است که بیشتر مختص خانه هایی با متراژ بزرگ می باشد چرا که باید فضاهای مختلف را پر کرده و قسمت های بزرگ را به بخش های کوچکتر و کاربردی تر تقسیم کنید.
  • مورد با اهمیت دیگر, تقسیم خانه با اتاق پذییرایی است که برای این کار بهتر است قسمت ورودی را از پذیرایی جدا کرده و همچنین فضای آشپزخانه را از اتاق غذاخوری تقسیم نمائید. این تقسیم بندی می تواند به افرادی کمک کند که می خواهند سبک های مختلف دکوراسیون را با هم ترکیب داشته باشند و در این شرایط می توان از سبک های مختلف دکوراسیون داخلی کمک گرفت.
  • رنگ آمیزی یکی دیگر از مهمترین عوامل در طراحی دکوراسیون داخلی منازل محسوب شده و دیوارها نمایان ترین فضای داخلی در مقابل هر مخاطبی می باشند. رنگ و بافت به کار رفته در دیوارهای دکوراسیون خانه و همچنین طراحی در نظر گرفته شده, تاثیر زیادی را برای جلب توجه مخاطبان به همراه داشته و برای افرادی که از منزل شما دیدن می کنند می تواند جلوه خاص تری را به وجود آورد. به همین منظور می توانید با انتخاب رنگ و طرح مناسب فضای خانه را بزرگتر جلوه داده و یا عیوب خانه را بدین روش بپوشانید.
  • یکی از عوامل مهم و قابل توجه در طراحی دکوراسیون داخلی منازل، تغییر و دگرگونی در کفپوش خانه ها متناسب و با توجه به چینش داخلی منازل است. اگر بتوانید کفپوش مناسبی را برای چنین سبک هایی از دکوراسیون داخلی انتخاب کنید، تاثیر زیادی در خانه شما برجای گذاشته و سبب می شود تا ظاهر جذاب تری را تحویل بگیرید.
  • گاهی اوقات استفاده از عناصر خاص در خانه می تواند تأثیری فراتر از تصور ذهنی شما را داشته باشد. به عنوان مثال، اگر از شومینه به عنوان وسیله گرمایش منزل خود به جای بخاری یا پکیج استفاده می کنید و کناره آن را با ترفندهای خاصی تزئین کرده اید، خانه شما فضای گرم و صمیمی تری را در ظاهر به خود می گیرد. دلیل این موضوع این است که از متریال و مواد اولیه سنتی در ساخت چنین طرحی استفاده کرده اید.
  • همچنین با استفاده از کتابخانه در طراحی داخلی دکوراسیون منزل و قرار دادن کتاب های مختلف در طبقات و قفسه ها می توانید فضایی فرهنگی و مجلل را در منزل دل انگیز خود ایجاد کنید. علاوه بر کتاب، داخل این قفسه ها را با غنائم و لوح تقدیر کاری خود مزین نمائید که گاهی اوقات این قفسه ها می توانند بازتابی از اخلاق را برای شما به همراه داشته باشند و در نتیجه باشند و روح شما را تازه کنند.
  • اگر از گل های داخلی در فضای منزل خود استفاده می کنید، باید بدانید که علاوه بر ایجاد طراوت و شادابی در فضای خانه، محیط اطراف منزل شما را زیباتر و روحیه افراد و اعضای خانواده را شادابتر خواهد کرد.
  • اگر در محیط خانه خود از گلدان استفاده می کنید باید متوجه باشید که برای انتخاب نوع گلدان می توانید به سبک دکوراسیون خانه نیز توجه داشته باشید. برخی از گلدان ها به گونه ای طراحی و دیزاین شده اند که بیشتر برای منازلی به سبک کلاسیک مناسب بوده و برخی دیگر فقط برای خانه های مدرن طراحی و ساخته شده اند.

سخن پایانی

امیدواریم تا اینجای محتوا به اهداف خود که انتخاب دکوراسیون داخلی خانه است رسیده باشید. بدون شک طراحی  دکوراسیون داخلی برای یک خانه کوچک با فضای بزرگ متفاوت بوده و از یک طرف محیط داخلی تاثیر مستقیمی بر نحوه انجام فعالیت ما در این فضا را دارد. پی بردن به چنین فاکتورهایی باعث می شود که شما در آینده با نارضایتی از نوع دکوراسیون انتخابی مواجه نشده و در نتیجه در میزان هزینه نیز صرفه جویی های لازم را کرده باشید. اگر در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود سوالی را مدنظر دارید, می توانید به آدرس اینترنتی https://ajandstudio.ir/ مراجعه کرده و یا با شماره های مندرج در سایت با ما در ارتباط باشید.

ایمیل

info@ajandstudio.ir

شماره تماس:

 موبایل :  09371848290

موبایل :   09125086039

 تلفن:    26619325-021

آدرس

خیابان شریعتی،بالاتر از پل صدر،خیابان میرزاپور،پلاک 10،واحد 301

پیام های خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

_

    ایمیل

    info@ajandstudio.ir

    شماره تماس:

     موبایل :  09371848290

    موبایل :   09125086039

     تلفن:    26619325-021

    آدرس

    خیابان شریعتی،بالاتر از پل صدر،خیابان میرزاپور،پلاک 10،واحد 301

    پیام های خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

    _